Regulamin sklepu internetowego California Team
I. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego California Team, działającego pod adresem Wilsona 30, 44-193 Knurów.
2. Właścicielem Sklepu jest Patryk Węgrzyn, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą California Team z siedzibą pod adresem: ul. Wilsona 30, 44-193 Knurów wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6312452436 (dalej „Sprzedawca”).
3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: ul. Wilsona 30, 44-193 Knurów Adres e-mail: sklep.vwcalifornia@gmail.com
Numer telefonu: +48500313331 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
II. Wymagania techniczne
1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
i. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
ii. dostępu do sieci Internet;
iii. aktywnego adresu e-mail.
III. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
IV. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:i. bez rejestracji;ii. z założeniem konta w Sklepie.W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składaniazamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu. 3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania. Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w Regulaminie Konta. Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponowniewypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: sklep.vwcalifornia@gmail.com6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym brzmieniu) oznacza:a. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,b. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzezwiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym klienta – nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy.Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienieprzez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jegodostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
V. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez klienta. 3. Dostępne metody płatności prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).4. Sklep oferuje następujące metody płatności:a. tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcyb. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność – za pośrednictwem platformy płatniczej: Tpayc. płatność gotówką, kartą lub BLIK przy odbiorze osobistym w punkcie stacjonarnym Sklepu5. Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 2 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientompłatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.6. W przypadku wyboru płatności poprzez Tpay, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Krajowy Integrator Płatności S.A.
VI. Dostawa towarów
1. Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta: za pośrednictwem firmy kurierskiej odbiór osobisty2. Klient może również dokonać odbioru zamówienia:a. osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy3. Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się zazrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.4. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 30 dni, chyba, że w opisie produktupodczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu i/lub Sprzedawca poda je w indywidualnej wiadomości kierowanej do Klienta.5. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem kosztów wskazanych podczas składania zamówienia.
VII. Odstąpienie od umowy
1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpieniaod umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie: w formie elektronicznej na adres: sklep.vwcalifornia@gmail.com lub w formie pisemnej na adres: ul. Wilsona 30, 44-193 Knurów.3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego poniżej, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.4. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul. Wilsona 30, 44-193 Knurów.5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu: ceny Towaru; kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.6. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.7. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
VIII. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:a. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta/Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);b. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);c. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarteprzez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);d. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;e. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);f. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);g. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;h. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
IX. Reklamacje
1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosiodpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.3. Reklamacje mogą być składane: w formie elektronicznej na adres: sklep.vwcalifornia@gmail.com lub w formie pisemnej na adres: ul. Wilsona 30, 44-193 Knurów.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji idochodzenia roszczeń.6. W powyższym celu można:i. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,ii. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,iii. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet.iv. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
X. Postanowienia końcowe
1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie – klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.4. Regulamin obowiązuje od dnia 11-10-2024 r.
Regulamin Konta w sklepie California Team
I. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym California Team („Sklep”).2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w przypadku Sklepu:ul. Wilsona 30, 44-193 Knurówe-mail: sklep.vwcalifornia@gmail.comtel.: +48500313331
II. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:a. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), coumożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,b. wglądu w historię swoich zamówień,c. wglądu w status realizacji zamówienia.
III. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcąelektronicznie na adres sklep.vwcalifornia@gmail.com . Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
IV. Reklamacje
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosiodpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje teżmożliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
V. Dane osobowe
1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
VI. Zmiany Regulaminu Konta
1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w punkcie X. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
Regulamin Newslettera w sklepie CaliforniaTeam
I. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1. Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunkiświadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego California Team („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.2. Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e- mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”). Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te mogąrównież zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu,ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu („Newsletter”). 3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów.Usługa Newslettera jest nieodpłatna.4. Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepuul. Wilsona 30, 44-193 Knurówe-mail: sklep.vwcalifornia@gmail.comtel.: +48500313331
II. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:i. komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór wiadomości e-mail,ii. aktywnego adresu e-mail,iii. dostępu do sieci Internet.2. Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierające m.in.:a. informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,b. kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,c. inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.3. Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.
III. Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:i. gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,2. Sprzedawca może – jako zachęta do subskrypcji Newslettera – proponować potencjalnym Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w związku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu. 3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniejformie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:a. kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lubb. skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.5. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 18 miesięcy Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
IV. Dane osobowe
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosiodpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.2. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje teżmożliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
V. Dane osobowe
1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
VI. Zmiany Regulaminu Newslettera
1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach wskazanych w punkcie X. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługiNewslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób wskazany w punkcie III.3. Regulaminu Newslettera).